Nieuw e-book: De Klant van morgen

In 2017 publiceerde Ivo Duchateau met Sjoerd Buitinga van Klant Kennen een e-book over klantgericht innoveren.  In april 2019 lanceerden wij de geüpdate versie van het boek: ‘De klant van morgen’. Easy reading, vol nieuwe cases, klantverhalen, artikelen en inspiratie uit onze eigen praktijk.

Je leest er over onderwerpen als:

  • Hoe laat je kunstmatige intelligentie voor je werken in je klantrelatie?
  • De ongekende mogelijkheden van Automated Marketing
  • Hoe versla je het probleem van nostalgie bij strategieontwikkeling?
  • Signalen die erop wijzen dat je businessmodel niet futureproof is
  • Een groei van 8% marktaandeel in 48 uur

Vul je contactgegevens in en je ontvangt het e-book kosteloos.

Geef een reactie:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  • Gratis e-book ‘De Klant van morgen’ ontvangen?

    Vul je gegevens in en DBE stuurt je het e-book toe.