Nieuw e-book: De Klant van morgen

In 2017 publiceerde ik met Klant Kennen een e-book over klantgericht innoveren.  In april 2019 verschijnt de geüpdate versie van het boek: ‘De klant van morgen’. Easy reading, vol nieuwe cases, klantverhalen, artikelen en inspiratie uit onze eigen praktijk.

Je leest er over onderwerpen als:

  • Hoe laat je kunstmatige intelligentie voor je werken in je klantrelatie?
  • Lastige bedrijfsuitdagingen oppakken met Young Professionals met een frisse blik
  • De ongekende mogelijkheden van Automated Marketing
  • Het versla je het probleem van nostalgie bij strategieontwikkeling?

Vul je contactgegevens op deze pagina in en ik stuur je het e-book kosteloos toe.

Geef een reactie:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  • Gratis e-book ‘De Klant van morgen’ ontvangen?

    Vul je gegevens in en DBE stuurt je in april de nieuwste versie van het e-book toe.