“Klanten houden me alleen maar van mijn werk”
Twijfel jij of innovatie iets voor jouw organisatie is? Weet jij hoe je moet inspelen op jouw veeleisende klant? Weet jij of jouw businessmodel toekomstbestendig is? Haal jij het maximale uit de digitale mogelijkheden die marketing biedt?
Geen stress als je niet op alle vragen antwoord hebt. Ik help je. Met Sjoerd Buitinga van Klant Kennen schreef ik het boek “
Klanten houden me alleen maar van mijn werk.” Een boek vol cases, klantverhalen, tips, ideeën en inspiratie uit de praktijk.
Het telt 18 makkelijk leesbare hoofdstukken met titels als:
- Innoveren zonder klanten te betrekken is kansloos
- Je klanten kennen, hoe moeilijk kan het zijn?
- Drie signalen die erop wijzen dat je businessmodel niet futureproof is
- Een doodskist kopen of liever een wisselkist huren?
- Nostalgie hoort thuis op een schoolreünie, niet in je organisatie
- Word niet té verliefd op je idee
- Drie mythes over klantgericht innoveren ontkracht
- Innovatie in de praktijk
- Hoe ga je te werk in de praktijk?
Wees op je hoede, want na het lezen van dit boek heb je vermoedelijk een obsessie voor klantgerichtheid gecreëerd bij jezelf 🙂
Vul je contactgegevens in en je ontvangt het e-book kosteloos.
Ben zeer benieuwd! Een mate van tunnelvisie ontstaat er op termijn vaak maar uiteindelijk moet je constant je toegevoegde klantwaarde weten te optimaliseren en/of weten te innoveren. Benieuwd of ik na het lezen van dit e-book getriggerd ben. Dank alvast.
Ik zou het graag lezen, Ivo, ben benieuwd!