Aan de slag met klantgericht innoveren? Lees mijn gratis whitepaper en ontdek hoe.

Wat zijn de overeenkomsten tussen Polaroid, Nokia, Blokker en 3FM? Het zijn voorbeelden van bedrijven die te lang hebben vertrouwd op hun bestaande product, zonder in te spelen op de veranderende klantbehoeften. Ze misten/missen de klantconnectie en durfden niet (op tijd) te innoveren. Duchateau Business Empowerment en KlantKennen schreven een whitepaper over klantgericht innoveren en hoe je er wél een succes van maakt.

Haast geboden

Positief is dat veel organisaties het belang van innovatie inzien. Innovatie staat in de top 3 van prioriteiten in het Nederlandse mkb. In de praktijk formuleren nog weinig ondernemers een innovatiestrategie. Dat is jammer, want er is haast geboden. Veranderingen in de markt gaan razendsnel. Klantgedrag- en behoeften veranderen mee. Nieuwe technologieën vinden tegenwoordig snel een massapubliek. Dit zet bestaande businessmodellen steeds sneller onder druk.

Whitepaper Klantgericht Innoveren

Hoe kun je in jouw organisatie aan de slag met innovatie en hoe betrek je hierbij klanten? DBE en partner KlantKennen hebben er een whitepaper over geschreven. We hebben geput uit eigen praktijk en wereldwijd beproefde methoden. Ook spraken we mensen bij o.a. Ikea en Google over innovatie in hun organisatie.

Bestel het whitepaper gratis via het bestelformulier op deze pagina.

Cover whitepaper

4 reacties op “Aan de slag met klantgericht innoveren? Lees mijn gratis whitepaper en ontdek hoe.”

  1. Bert Breukers Beantwoorden

    Hallo Ivo,

    Ik ben erg benieuwd hoe je whitepaper geworden is en natuurlijk altijd leergierig.

    Groeten Bert Breukers

  2. Jantine Nollen Beantwoorden

    Hallo Ivo!
    Ik ben ook leer- en nieuwsgierig!
    Groet, Jantine

Geef een reactie:

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

  • Gratis whitepaper ontvangen?